Boys Over Flowers » Boys Over Flowers 5. Bölüm HD izle






Lütfen üstteki reklama 1 tık atarak bize destek olunuz.
Reklamı geç >>
Navigasyon:
17 Yorum
kim nana demiş ki;

çok süper bir dizi:)

zhii demiş ki;

do not open!

zhii demiş ki;

do not open! why? I'm verry sorry:(

damla demiş ki;

bu film çok güzel hele go jun pyo olunca

ismi han demiş ki;

go jun pyo

zeyneb demiş ki;

ya F4 cok yakışıklı hele gu jum piyo ama dizi süper

leyla demiş ki;

süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!……………

leyla demiş ki;

süüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr………………..

elifnur demiş ki;

lee min ho

elifnur demiş ki;

f4 ü hiç kimse sevemez sanki size bakcak hıh ezik zeyneb ,leyla ,ismihan.damla malmısınız özellikle zeyneb daha düzgün ad yazmayı ogrende gel gu jum piyomuş mal gu jum piyo degil''gu jun pyo

elifnur demiş ki;

asdfghjklşi

celine demiş ki;

kyaa çok güzel bir bölümdü bayıldımm >-< Gu Jun Pyo <3

derin demiş ki;

allahım bayıılldımmmmmmmmm tek kelimeyle süperr ji hoo

Hatice demiş ki;

Açamyorm kı

beyza demiş ki;

meraba arkadaşlar ben beyza. 13 yaşımdayım izlediğim ilk kore filmi budu ben bu film yüzünden korece öğrendim okuyor azıyor konuşuyorum arca f4'ü çok seviyorum size bi kaç öneri daha ( pleyful kiss – düşlerimin prensi – you're beaitiful – you've fallen for me – 49 days – personal taste ) bu dizilerde sper

kim hyun joong demiş ki;

Beni aynı anda hem ağlatıp hem de güldürebilen mükemmel bir kişiliksin GU JUN PYO :)

zuhal demiş ki;

ewet aynen bende çok beğeniyorum önerilrin için çok tşk … :)

Yorum yapmadan çıkanı bidaha siteye almıyoruz :)

Yorumunuz:

Boys Over Flowers 25. Bölüm Final HD izleBoys Over Flowers 25. Bölüm Final HD izle
2009 yılında Güney Kore'nin KBS2 kanalında yayınlanan 25 bölümlük bir dram ve gençlik dizisidir. Geum Jan-di fakir bir ailenin çocuğudur, birgün yaptığı bir kahramanlık sayesinde Seulün en ünlü kolejlerinden birinde burslu okumaya hak kazanır. Ancak daha okulun ilk gününden itibaren diğer zengin öğrenciler tarafından dışlanır ve ezilir. Geum Jan-di büyük bir hırsla hem bu okulu bitirecek hemde okulda maruz kaldığı aşağılanmaya direnecek aynı zamanda kendini hiç beklemediği bir aşk üçgeni içinde bulacaktır.

kapat
Game advertisements by <a href="http://www.game-advertising-online.com" target="_blank">Game Advertising Online</a> require iframes.
Kore ve Japon dizilerinin en popüler diziler arasında yerini almasıyla birlikte, KoreFanatikleri.com olarak amacımız Kore dizilerini Türk seyircisiyle en hızlı ve kolay yoldan ulaştırmak. Aynı zamanda sitemizde asya dizilerinin yanı sıra Asya Filmleri başlığı altında da uzakdoğu sinemasının ürünü birçok kaliteli filmide izleyebilirsiniz. Başka siteye girmenize gerek yok bizi takip edin yeter... Not: Sitemiz sunucularında kesinlikle herhangi bir diziye ait video bulunmamaktadır. Videoların tamamı Dailymotion ve Vkontak video sitelerinden alınmaktadır. Telif hakkı sahibi istediği takdirde ilgili içerik 3 iş günü içerisinde sitemizden kaldırılır. Not: KoreFanatikleri.com dizi altyazılarını Koreanturk ve Yeppudaa gönüllü çeviri ekiplerinden almaktadır. | Site bilgileri : Google Site Map İletişim yabancı dizi izle
x